Då var den klar då... eler nått i den stilen.

Jag pratar såklart om hemtentan. Det tog bara stopp förut, kan inte komma på något mer att skriva... alls! Jag fick ihop 4 sidor i alla fall. Vi kom fram till igår när vi hade gruppmöte att "ca 5 sidor" som det stod i instruktionerna är 4-6 sidor hehe =) Känner att det får bli lite som det blir med det hela nu. Har varit lite miycket på sistone med omtenta i juridik och registreringar som krånglar och pengar som inte kommer osv. Det är i alla fall skönt att veta att det inte blir någon omtenta på den här om det skulle gå dåligt, utan man får komplettera istället. Kompletteringar gillar vi =) (eller ja, bättre det än att göra om allt i alla fall ;-))

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska ta och hitta på. Är gryyymt shoppingsugen, men som sagt det har inte kommit några pengar från CSN än :-/ Och när de väl kommer så måste jag lägga undan en hel massa, närmare bestämt 4500:- Inte så rockigt det heller, men det måste ju göra. Måste betala omtapetsering av min gamla lägenhet och sen kommer skatten på bilen snart. Men det är skönt sen när det är pröjsat. Får väl tänka på att jag kommer att kunna spara ganska mycket nu när jag och älsk slår våra påsar ihop, och när lite andra utgifter försvinner från kontot =) Fick böckerna inför nästa kurs idag så jag kanske skulle vara seriös och börja kika lite i dem. Det tror jag bestämt att jag gör. Bra att de kom för då har jag något att göra på jobet i helgen hehe =)

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0