Yaay I didi it ;-)

...och jag ramlade inte en enda gång hihi =)
Försökte mig på en hemgjord chailatte som jag precis avnjutit. Den blev helt okej, fast lite svag. Har bara chaite på påse. Läste nånstan att man kan köpa chailatte-pulver eller chaite-syrup. Vet dock inte var??? Ska nog höra mig för på Wayne´s och Espressohouse tror jag bestämt, de måste väl kunna sälja också?!?! *Hoppas* Tro jag blivit beroende av denna underbara dryck! Måste köpa en mjölkskummare också, har hittat den som måste vara den smidigaste av de smidiga på rusta, ungefär som en vattenkokare fast för mjölk. Smart!




MJÖLKSKUMMARE
Fatta vilken smart grej! Måste ha en (även om vi egentligen inte har plats, men jag är beredd att offra nått för denna) ;-)

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0