Long time no see

Sådär då var tentan inlämnad SKÖNT! Lämnade även tillbaka nycklarna till lägeneheten idag, så nu är jag av med den. Ska bara "bråka" lite med hyresvärden angående saker de vill att jag ska betala som jag kommer att vägra betala eftersom det inte är jag som har orsakat skada på dem. Ska nog ägna resten av den här eftermiddagen och kvällen åt att bara sitta och göra ungefär ingenting =) och detta utan att få dåligt samvete för en gång skull!

Träffade även två tjejer idag som jag inte har sett på alldeles för länge. Väldigt trevligt med lite updatefika. Sånt kan man aldrig få för mycket av, synd bara att tiden inte alltid räcker till.
Pratade med en av dem om att åka på kryssning, vilket vore sååååå kul! Bara för att få komma bort från stan lite och göra nått roligt, behöver i och för sig inte vara en kryssning heller, kan lika gärna va en roadtrip eller för all del en tågtrip (men alkoholen är billigare på båten hehe) ;-) Hur som så vore det kul! Ska nog kika runt lite på det ikväll.

Nu ska jag slappa i soffan och titta på min karl medan han lagar mat åt mig ;-)

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0