Mitt favoritminne (Dag 17/30)

 Oj,oj och jag som har världens sämsta minne ha,ha ;-) Skämt och sido, men jag tror nog att det är lite för svårt att välja ut bara ETT minne. Jag har många fina minnen, framförallt med mina vänner.   Ett bra minne är min och Lindas "måndagsklubb" som vi körde ett tag efter att hon hade flyttat hit till Karlstad. Det gick ut på att vi sågs hemma hos henne på måndagar över en flaska vin och nått gott att äta, sen brukade jag sova över också om jag inte minns fel ;-) Ibland blev det närmare en box vin istället för en flaska men det va kul det med hehe.
 Jag kommer speciellt ihåg en gång när jag sov över där och när klockan ringer på morron så sätter hon sig tvärt upp och frågar; Va fan gör du här? Och sen lägger hon sig ner och sover vidare. Då fick jag mig ett gott skratt i alla fall, och hon också efteråt eftersom hon inte kom ihåg att hon gjort det :-D
 Ja det var ett av mina många favoritminnen i alla fall.

//A

Kommentarer
Postat av: Linda

That´s a good one. <3

2010-12-14 @ 18:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0