Mina drömmar (Dag 15/30)

 Ja jösses ni, vad drömmer man inte om? Skämt och sido men det finns väl alltid nått man önskar att man var bättre på eller nått man inte har som man önskar att man hade?
 När det kommer till de "stora" drömmarna så tror jag att mina är rätt grundläggande om man kan använda det uttrycket.
 Jag vill ta min examen och efter det så hoppas jag att jag får ett roligt, intressant och varierande jobb som jag trivs med. Jag vill hitta huset som ska bli mitt och H´s drömhus. Jag drömmer om ett romantiskt frieri och ett vackert sommarbröllop och två fina barn. Självklart drömmer jag också om att få ett friskt liv fyllt av upplevelser och minnen. Jag tycker inte att pengar och saker är allt här i världen, skulle jag uppnå en hyfsad nivå av det oavnstående så skulle jag vara ganska nöjd. Man kan inte få allt man vill och allt kan inte vara perfekt, men man kan göra det bästa av det man har och om man gör det så tror jag att man mår ganska bra.
 

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0