Internetavgiftning...

Har varit utan internet i tre dagar, rätt gôtt faktiskt. Det var dock frivilligt p.g.a. resa till Göteborg =) Där blidde det lite pilsnerdricka, lite shopping och lite god mat. Till och med tåget gick som planerat, endast 15 minuters försening på ditvägen p.g.a. hastighetsbegränsning, men det kan jag gott leva med. Värre var det för de som skulle till Sthlm och fick ta tåget till Gbg för att därifrån ta sig vidare, fy tusan va drygt!
Ooooh idag har jag hämtat mina nya glajjor =) Dock va det ena paret lite snea så får gå in med dem till veckan och få det fixat, men köpte ju två par som tur var =) Inte utan att jag blev lite snurr he,he Ovant att se såå himla bra, blir ju inte riktigt samma sak med linser.  Anyway så gillar jag dem.
I morgon är det ju årets sista dag också, nyår ska firas nyktert för min del (det är bara amatörer som är fulla på nyår som min pappa säger) hehe ;-) Sen har alkoholintaget varit ganska friskt senaste veckan så jag klarar mig gott och väl med äppeldryck av ciderkaraktär som det så fint heter. Det firas hos finaste Helén och Jesper, ska bli mycket trevligt. Har aldrig gillat nyår men på senare år har det börjat bli lite bättre. Brukar bara bli en massa skit och bråk då enligt mig, men folk växer väl upp och tur är väl det!

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0