Det här får mig att må bättre (Dag 23/30)

 Ja för det första så mår man väl bättre av att slippa vara upprörd så motsatsen till föregående inlägg får mig att må bättre. Sen har jag ju världens finaste vänner och det finns väl nästan inga som kan få mig att må så bra som de!
 Älskade sambon är också en mycket fin människa som få mig att må kanonbra ♥
 Jag mår också bra när jag gjort saker som jag kan vara stolt och nöjd över och när   jag genomför sådant jag åtagit mig.
 En annan sak som får mig att må riktigt bra är när jag får någon annan att må bra.
Sen finns det nog säkert tusen småsaker som jag knappt tänker på som också får mig att må bättre, det brukar ju sägas att det är det lilla som gör det =)





//A 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0