Det här får mig att gråta (Dag 24/30)

 Överlag så gillar jag inte att gråta, men ibland så blir det ju bara så som vi alla vet. Jag gråter hellre av lycka än av sorg (men det gäller nog de flesta kan jag tro).
 Om jag är väldigt trött så kan jag ibland börja gråta om det blir "för mycket" så att säga. Vissa dagar i månaden kan jag vara extra blödig och grina för minsta lilla känns det som, om jag blir tillräckligt arg så kan jag gråta för det också.
 Annars vet jag inte om det finns någon/några specifika situationer som får mig att gråta. Det beror nog helt på vilken sinnesstämmning jag har just i den situationen och givetvis vad det är för situation det handlar om.

 

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0