Den här månaden (Dag 20/30) lite försenat...

Hade inte en tanke på bloggen igår så jag får bjuda på två inlägg i dag i stället =) Ska försöka att slänga ihop en sammanfattning av den senaste månaden (en hel lite utmaning i sig med tanke på mitt kassa minne ;-P) Jag gör en punktlista kort och gott med lite "guldkorn" från månaden som varit.

Den här månaden;

1) Har jag blivit utsatt för onödig psykisk terror inför en helvetstenta som sen inte alls visade sig vara så svår.

2) Har jag börjat en ny kurs med den hittills absolut roligaste och kanske också bästa läraren hittills i utbildningen.

3) Har jag fått tuta och hytta med näven åt idioter som tycker att det är en bra idé att svänga ut 50 meter framför en när det är snorhalt.

4) Har jag blivit arg på bokus som inte kan sköta sitt jobb och är askassa på att lämna information.

5) Har jag varit hos frisören och klippt mig för första gången på ages.

6) Har jag beställt två par nya glasögon (mycket snygga) =)

7) Har jag kommit på bästa födelsedagspresenten till min kära mor, jag ska ta med henne på spa.

Ja, det något av det som hänt i alla fall. Resten har jag antingen glömt bort eller så behöver det antagligen inte berättas ;-)

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0