Yaay! =)

Lycka, nu håller vi tummarna allihop! ;-)
 Det ringde en herre förut från Forshaga kommun och frågade om jag var intresserad av att jobba inom psykiatrin där i sommar. JA, det är jag! Så nu hoppas vi på att jag får det. Han skulle kolla upp lite om semesterperioder och scheman och så. Men han lät positiv i alla fall. Känner att det mesta är bättre än det jag har, börjar trötta rätt rejält på det nu efter 4 år på samma ställe,speciellt som en viss kollega inte kan bete sig som en normal människa heller! 
Jag har ju en fast vik.rad på varannan helg, så det kommer jag ju att fortsätta med (vilket betyder att det antagligen kommer att bli väldigt mycket jobb i sommar) men det kan jag leva med, bra under övriga året om inte annat.

Åh, va kul det skulle vara med nått nytt, att få utvecklas och lära sig mer och nya grejer. Och framförallt så gynnar det ju min framtid och utbildning efter som jag läser med inriktning mot psykiatri. Tycker verkligen att det är sååå intressant. Och i alla fall för min egen del så tycker jag att det är så många människor som blir illa behandlade, om de nu blir behandlade över huvudtaget, inom detta område så jag kan nästan inte låta bli att engagera mig.
Som sagt nu håller vi tummarna! =)




//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0