Så trött så trött...

Fattar inte va det är. Är hur trött som helst. Gick och la mig tio i nio i går och somnade innan 22. Va ändå trött som ett as när klockan ringen 06 i morse. Hoppas på att det bara är en period (en väldigt kort sådan).
I morgon är jag i alla fall ledig, skööönt. Sen är det bara en dag till denna veckan. Och idag blev vi färdiga med grupparbetet så nu är det "bara" tentan kvar. Fast jag tror mig ha kommit på en metod så att jag ska kunna ro hem det denna gången också ;-)
Och så kanske jag bakar lite muffins och ringer min vän Lovisa så att jag får någon att bolla lite idéer med ;-)
Blah, blah, blah... Kan knappt stava märker jag så lägger ner detta nu. Sôffa here I come =)



//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0