Lön = Shopping

Eller låning kanske jag ska säga eftersom det va studielånet som landade på kontot idag. Men det går lika bra att handla för de pengarna också he,he =)
Hade som tur va (för min plånka) inte så mycket tid på mig, så det blev bara ett linne och ett par tights med dragkedja i benen. Och så skickade jag efter ett par skor när jag kom hem ;-P Sen blev det lite förbrukningsgrejer som man måste ha och inhandling av nästa veckas middagar.
Jag ska spara alla kvitton den här månaden tänkte jag (för mat och så alltså) och se hur mycket det blir. Kan säga att vi sparar verkligen multum på att vi inte behöver köpa kött. Tur det =)

Hoppas att alla får en trevli fredagskväll. Trots att vädret kanske inte är det trevligaste.

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0