Ledig fredag

Skönt i och för sig, men jag blir så rastlös när jag inte har nått att göra. Kan inte riktigt konsten att bara sitta i soffan och glo en hel dag. Så nu försöker jag komma på nått att sysselsätta mig med. H är borta hela dagen på skola/jobb och kommer inte hem förrän efter 20 ikväll.

Ser att solen retas lite utanför, undrar om den har tänkt att komma fram eller om den ska fortsätta retas? Får kanske bli en promenad/joggingtur, för det regnar ju inte i alla fall.
Inser att jag låter som en förlegad hemma fru när jag säge att jag antagligen får plocka fram dammsugaren också, men det gäller ju att passa på när det finns lite tid över ;-) (Och genast låter jag som en kvinna i karriäre he,he)

Hmm... sen tog idéerna slut ha,ha! Hoppas på att nått mer dyker upp.
Hoppas ni får en bra dag allihop!

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0