Har lite ångest... Och så vill jag skriva en bok...

Hmm... har lite ångest över den där satans biljäv**n :-S Hoppas på att H och svärfar kan bogsera den till verkstan senare idag. Känner att jag liksom inte har så mycket där att göra Jag + bilar = 0 skulle man ju lugnt kunna såga. Så det känns inte som om min närvaro skulle kunna bidra till något direkt. Möjligvis att det tar längre tid än nödvändigt he,he.

Från det ena till det sjunde. Jag skulle verkligen vilja skriva en bok. Undrar vad som hände med den talangen??? Jag skrev jämt förr när jag var yngre. Massor av fantasi hade man också. Vart tog den vägen???
Man kanske skulle göra ett försök, för skojs skull bara. Då har man nått att sysselsätta sig med i alla fall =) Man kan ju gå ut lite lätt, behöver ju inte direkt knåpa i hop en tegelsten det första =)
Detta är en av min två "hemliga" drömmar som jag haft i hundra år typ. Den andra är att öppna ett eget bokcafé hi,hi ;-) Alltså inte ett sånt där trist kulturpolitiskt, utan ett där all möjlig litteratur finns representerad. Och så kanske man kan ha nån kul grej som; "lämna en - ta med dig en" vad gäller böcker. Sånt är alltid lite kul =) vem vet, det kanske blir veklighet en dag! Hoppet är ju det sista som lämnar människan.

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0