Bra, dåligt, roligt, sorgligt...

 Fick veta igår att personen som jag brukar jobba hos på helgerna har gått bort. Det är ju lite sorgligt för jag har ju jobbat där ett par år, så man har ju hunnit få en relation. Men samtidigt känner jag att det var skönt det som hände, i alla fall för henne.

Och ibland har man verkligen tur i oturen. Jag har ju som tidigare nämnt fått ett nytt jobb i sommar. Så det är nästan att jag undrar om det inte är ödet som fick mig att söka just i år??? Det kan man ju fundera på. Och en annan bra sak i oturen är att jag slipper min rent ut sagt vidriga kollega. Inte en dag för sent!

Jag skulle egentligen ha jobbat nu ihelgen, men nu blir det ju inte så av förklarliga skäl. Så ikväll blir det grillning och öldrickande. Och i morgon blir det lite mysmiddag hos en kompis. Och på söndag så kommer min pappa och farmor hit på fika. Så får de träffa H för det har de inte gjort än =)

Hoppas ni får en bra valborg allihop!



//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0