Älskar listor he,he

Hi,hi! Jag som älskar listor och "fylla i"grejer hittade just en hel sida med massa olika just sådana. Så det lär dyka upp fler framöver. Kan om inte annat vara kul att kika tillbaka på =)

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att jag fick träffa de goa människorna i min studiegrupp =)

Vad gjorde du kl 08 imorse:
Vaknade till och somnade sen om igen.

Vad gjorde du för 15 min sedan: Tog ut linserna och tvättade av sminket.

Det sista du sa högt: ”Den mest hatade låten på idol-audition”

Det senaste någon sa till dig: ”Va gör du, får jag titta?”

Vad har du druckit idag: Te, chailatte, bubbelvatten och öl.

Vad var det senaste du åt: Grillad karré och rotfruktsgratäng.

Vad var det senaste du köpte: Grillkol, tändvätska, hallonsylt och ovan nämnda gratäng.

Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit.

Vad är det för väder hos dig nu: Klart och uppehåll (skymmning).

Godaste glassmaken: Just nu; Marabou hazelnut

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja!

Sover du tungt: Beror på.

Drömmer du mardrömmar: Det händer, men inte så ofta.

Trivs du med ditt jobb: Nej inte det jag har nu, men har precis fått ett nytt =)

Favoritklädsel: Jeans och topp/tröja eller tights och tunika.

Favoritlåt just nu: Train – Hey soulsister

Vad ser du om du tittar till höger: Min underbara fina sambo.

Vad gör dig glad just nu: Att det är vår

Vad ska du göra härnäst: Äta chokladpudding

Höger eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: Glad

Favoritgodis: Choklad och surisar

Kläder just nu: Tights, linne och tunika

Sommarplaner:?Jobba som ett as för att kunna åka utomlands senare i sommar och i höst. I övrigt bara vara

Hur många kuddar sover du med: 2

Spelar du något instrument: Nix

Morgon eller nattmänniska: Nattmänniska för det mesta

Vad är viktigast för dig:
Jag själv, familj, vänner.

Är du kittlig: Ja, som f-n ;-)

Snarkar du: Ja ibland (har jag fått höra av andra he,he)

Stjärntecken: Vattuman

Äckligaste insekten: Alla som kryper, krälar och flyger.

Längtar du mest efter just nu: En härlig resa till något fint och varmt stället med min underbara H!


(http://www.cosmopolitan.se)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0