Ajm sårri aj dånt förstår what du ar säging...

Ungefär i nivå med rubriken känner jag mig när det kommer till att läsa facklitteratur på engelska. Så det känns inte så himla roligt att det ligger en bok på ca 400 sidor här som väntar på att bli läst :-( Som dessutom är "huvud´bok" eller vad man ska säga till tentan på den kursen som jag läser nu.
Men på nått vänster så får det väl gå. Har absoult noll motivation till att plugga nu också, vill inte göra nått annat speciellt direkt, jag känner bara inte för att plugga helt enkelt.

Men det blir väl bättre (det brukar det bli =)) Har ju den 12:e maj att se fram emot. Då blir det grillning med bästa basgruppen ;-) <3 Ska bli otroligt kul! Bilder kommer att komma upp he,he ;-P
Och inte att förglömma ett nytt jobb som väntar i sommar. Det ska bli minst sagt intressant.

Nä nu ska jag ta mig en kaka :-D
Ha en fortsatt bra dag allihop!

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0