Snorigt och jävligt...

Jaha ja, då blev man sjuk också då. Det var ju ytterst opassande, men det går förhoppningsvis över fort. Har till och med fått mer läst i dag än under föregående vecka tror jag, alltid något =) Ska försöka att vara jätteduktig från och med onsdag och börja på tentan och få en del gjort på den. Jag har trots allt till och med den 30:e september på mig att få den klar. Så lång tid har jag nog aldrig haft med en tenta. Och jag funkar som så att jag inte riktigt kan prestera om jag inte är lite småstressad och har lite tentaångest, och det brukar jag inte få förrän det kanske är 4-5 dagar kvar till inlämning. Så det spörs och hinns...
Åh, i morgon fyller min underbara älskling år, så då vankas det smörgåstårta och annat smarrigt :-9 Hoppas mina smaklökar har börjat funka igen då, annars blir jag nog lite ledsen i ögat. M...M...M... älskar smörgåstårta, och så har jag fixat en "special treat" till min sötnos och det är inte fy skam det heller vill jag lova =) (ha,ha det där kan nog misstolkas tror jag ;-P) Men ni kan gott va nyfikna!
Nu ska jag snyta mig... IGEN! Har förbrukat 2 toarullar sen igår (onödigt vetande kallas det där =))



//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0