Måndag morgon...

Eller nu är det väl förmiddag egentligen, men jag har i alla fall var vaken sen kl 07. Har hunnit med en del redan vilket känns skönt. Lämnat katten hos veterinären för kastrering, ID-märkning och kloklippning, sen blev det en tur till den lokala stormarknaden för att handla lite. Dock blev "bröd och lite mjölk" betydligt tyngre än väntat, men jag tog mig hem till slut i alla fall =) Avnjuter just i denna stund en välbehövlig kopp kaffe och funderar på om jag ska anmäla mig till en föreläsningsdag som jag fått inbjudan till nästa vecka om barns och ungdomars psykiska hälsa. Det kan nog vara rätt intressant tror jag, och relevant för min utbildning om inte annat.
Får fundera ett tag, under tiden ska jag klippa klorna på katt nr 2 som vandrar runt, runt här hemma och skriker efter sin syster. Stackarn!





//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0