Fysiskt förfall...

Jösses vilken träningsvärk jag har idag. Fick äntligen iväg my lazy ass till gymmet igår och det kostar på idag. Otroligt hur man kroppen kan förfalla (ur träningssynpunkt) på en sommar. Förhoppningsvis så kommer jag tillbaka ganska fort så jag slipper känna mig som en invalid dagen efter varje träningspass hehe =)
Nu är ju saker och ting tillbaka till det normala igen så nu jobbar jag inte nästan dygnet runt heller så nu har man äntligen tid att ta hand om sig själv lite. Nu är det bara jobb varannan helg och inte en dag mer för då kommer csn och nyper migi örat (vilket de kommer att göra iaf) Dock känns det rätt skönt att va "slapp" och inte jobba mer än så, för gud va jag är trött på mitt jobb kände jag när jag kom dit idag. Helt sanslöst, men vad kan man göra? Hitta ett nytt tänker ni, och det är ju iofs sant, men får nog inte ett såpass bra schema någon annanstans och speciellt inte ett fast timvik - schema. Så jag får antagligen stå ut ett tag till.

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0