Ett väldans kalasande =)

Ojsan, hoppsan! =) De senaste två veckorna har det varit ett väldigt kalasande på mig he,he. 3 dagar förra veckan och 2 dagar nu under den kommande =) Men efter i morron är jag i alla fall nollad och färdig. Lite ironiskt kanske med tanke på att jag läser 1:a terminen för 3:e gången (poängteras ska att det inte gäller samma utbildning utan 3 olika =)) Men har aldrig blivit nollad förut så nån gång ska väl va den första.
Kan nog bli extra kul eftersom vi inte är så jättemånga i klassen. Och på torsdag så kommer min käre bundsförvant P hit för att sänka ett par kalla på nån trevlig servering och prata lite allmän gojja =) Har lite dåligt samvete mot honom för att jag lämnade Ö-bro, speciellt som jag övertalat honom att stanna kvar när han ville hoppa av. Men han överlever nog, och vi bor ju inte så långt ifrån varann. Hur som så ska det bli trevligt =)
Nu ska det pluggas lite innan det är dax att krama kudden. Får nog bli tidig sorti idag så jag orkar i morron hehe.

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0