Vin och lite småpyssel =)

Fredag kväll vilken härlig kväll... elle ja nått sånt he,he. Sitter här i min ensamhet och sippar på ett glas vin (som f.ö heter tre apor ha, ha) och pysslar med ett hemligt litet projekt ;-) Är lite fixigt och trixigt men jag hoppas att det ska uppskattas.
Har nya programmet Cirkus Möller på i bakgrunden som jag slänger ett öga på då och då, det verkar helt okej faktiskt.

Det har varit en ganska lång men trevlig dag idag. Var ju som sagt i Vingåker och shoppade lite. Fick väl inte med mig så jättemycket, men det blev i alla fall en julklapp och sen ett par jeans och lite smågrejer till mig själv. Kändes bra att inte bränna allt för mycket pengar heller, kan ju va skönt att kanske stoppa undan lite. Har ju kurslitteratur och busskort kvar att köpa denna månaden och det är ju inte helt gratis :-/

Filosoferar lite också, som jag nästan alltid gör ( känns bättre att kalla det för att filosofera än att tänka för mycket ;-)) I morgon är det 5 månader sen jag óch älsklingen blev tillsammans. Inte klokt va fort tiden har gått, verkligen flugit fram. Fast jag klagar inte för det har varit alldeles underbara månader <3
Tänk att just jag skulle ha turen att få träffa den här jordens mest underbara människa... det är stort!


 (Ljög inte det heter verkligen tre apor =) Riktigt gott!)





(Misstänker att vissa just nu är väldigt nyfikna på vad det är för hemligt projekt jag pyssla med. Hi,hi. Ain´t gonna tell ya yet ;-P)




Underbara älskade!


//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0