"Underprestationsångest"

Vet jag inte om det finns nått som heter, men nu gör det he,he. Hade lite ångest över tentan igår, men det var igår det. Inte klokt va effektiv man kan vara om man bara lägger ner sig, gjorde ungefär hälften av den redan igår och gick upp i ottan idag för att jobba vidare, vilket har resulterat i att jag nu bara har en halv fråga kvar när klockan inte ens är 10 på förmiddagen. Gôtt!
 Och det är en "vad tror du... fråga" och såna går alltid fort att svara på.

Så det känns som att dagen har börjat bra och så känns det skönt att jag är ledig övriga veckan fram till helgen då jag ska jobba, men då hinner jag ta igen mig och bara vara och umgås med min älskling. Myyyyssss! =)
Åh, en liten not om det, upptäckte nu att jag hade kvar bussbiljetten från allra första gången jag skulle åka hem till honom hi,hi. Det var det 19:e maj i år klockan 18:53 ;-) 

Skulle egentligen haft föreläsning kl 10:15 idag, men eftersom jag trodde att tentan skulle ta mycket längre tid så hinner jag inte dit nu. Så jag tänkte faktiskt åka till badhuset och inviga min nya baddräkt med ett par längder i bassängen och sen gassa lite i bastun =)


//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0