Strömlös frulle

Bah, inget kaffe! Och jag som just nu är så himla kaffesugen :-S Har strömavbrott för 2:a gången på mindre än 2 veckor för det är nått fel på nån transformatorstation nånstans.
Tack gud för laptopen, men varför kunde du inte ge mig en sladdlös kaffebryggare?
Men, men får väl passa på att va lite nbyttig så länge jag har batteri kvar i datorn och skriva de allra sista raderna på tentan. Som jag i och för sig inte kan skriva ut sen, men huvudsaken är ju att den är klar =)
Borde handla också, men fråga är om de har strömlöst på affären också, eller om de har egen generator? Hmm... de borde de väl nästan ha tycker jag. I´ll give it a try =) En promme har man aldrig mått dåligt av.

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0