Söndagar..

...är nästan alltid tråkiga, varför? Speciellt på hösten och speciellt om man sitter ensam hemma och ugglar och inte har nått vettigt att ta sig för.
Dock har jag en hel del att läsa, men det går ju inte direkt under kategorin roligt, men dock nyttigt. Men det vet vi alla att det som är nyttigt är oftast inte speciellt kul.
Har inhandlat årets vinterstövlar i dag, himla snygga om jag får säga det själv. Ändå kom jag hem med viss beslutsångest (fast det är ingen ovanlighet när det gäller mig). Men den lägger sig nog snart =) Kan ju i alla fall med glädje konstatera att det är såpass högt skaft på dem att jag kommer kunna ha kjol i vinter =) Och så är de fodrade med massa mysigt ludd hi,hi.




//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0