Nähä du!

Upptäckte idag att man inte slipper höstdeppen i år heller :-/ Hur är det möjligt att bli så nere p.g.a. vädret? Hösten har ju knappt börjat liksom. Jobbigt är det ialla fall både för mig själv och andra. Kan ju gråta för absolut ingenting, det är vad jag har ägnat eftermiddagen åt idag. Det pendlar med vädret, är det som idag regnigt, blåsigt å jävligt ja då är jag likadan så att säga och tvärtom.
Detta är tydligen en ganska vanlig åkomma så man är ju inte ensam, sen finns det dem som har samma problem fast på våren. Men då mår jag som bäst, när det är ljust och varmt. Mmm det gillar vi =)
Sen för min egen del så är det andra saker som bidrar till att göra värre till värst, men som sagt denna årstiden hjälper INTE till på ett positivt sätt. Men jag ska göra mitt absolut bästa för att vara positiv den här hösten, har ju något att vara det över i år =) <3 Bara jag slipper gå ut mer än nödvändigt i regnet så ;-)

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0