Go morron vintertid...

Sitter hemma hos min älskling och dricker kaffe, han själv är ute i skogen och jagar älg =) Man kan ju fråga sig varför jag är uppe så tidigt på en söndag. (jo det är tidigt för jag har redan ätit frulle och hela kittet innan 10)
Tanken är väl att jag ska bli rejält trött ikväll, den har funkat lite dåligt den strategin men hoppas på en ljusning nu he,he.
Begriper inte vad det är, känner mig trött mest hela tiden, men när jag väl går och lägger mig så tar det ändå evigheters evighet innan jag somnar, och så kanske jag sover max 5 timmar. Störigt!
Hade tänkt att spendera ett par timmar på stadens simhall idag, men icke för de stängde redan kl 13 och jag är inte i stan förrän vid 14. Men ska i alla fall lägga mig i solariet en stund, ävenom det inte är så hälsosamt. Det är sköööönt, behöver lite kompensation för det förlorade dagsljuset =)
Får se om jag kanske är hurtig och drar på mig gummistövlarna och tar en promme i skogen också, det är rätt grått och tråkigt väder dock... men man vet ju aldrig ;-)
Ooh, får påminna mig själv om att jag ska kika in på hälsokostbutiken också, och se om de har nått ofarligt preparat mot trötthet och även mot sockersug =)
He,he jag är verkligen supernojig för att stoppa i mig massa konstiga saker, det tar emot att ta panodil t.o.m. men eftersom de får sälja det så kan det väl inte va sååå farligt i alla fall... hoppas jag.



//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0