Förgrömmade dag!

Aarghh!!! Är fortfarande irriterad och har så varit hela dagen. Min devis är att en dag som börjar dåligt också oftast slutar dåligt.
Jag behöver inte vara irriterad nu egentligen för saker och ting är diskuterade och klara, men kan inte hjälpa det. Fast nu är jag mer irriterad på situationen och lite på mig själv (för att jag är irriterad) hmmm... blir en ond cirkel tillslut. Men det går nog över om jag får sova lite. Har varit en lång dag så lite sömn är nog det jag mest av allt behöver nu. Men det ska till att somna irriterad, får väl göra ett tappert försök sen ändå.
Jobbigt med såna här situationer för det blir så mycket som ploppar upp i mitt huvud som jag sen måste gå runt och grubbla på. Är ju något av en expert på att grubbla och får för mig saker ibland som jag har väldigt svårt att släppa. Oftas handlar det om att mig själv och att jag inte skulle va lika bra som andra, fast jag innerst inne vet att jag är det, men i alla fall så tänker jag så. Hmm... skumt det där alltså. Förhoppningsvis så kommer vårens kurser i psykologi att kanske ge mig nån liten inblick i varför det blir så ibland.
Well, well. Sätter punkt för idag och övergår till att ägna mig åt någon mindre resurskrävande aktivitet.




//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0