En släng av ADD???

Nej usch så får jag nog inte säga egentligen, inte snällt mot de som faktiskt lider av det. För er som inte vet vad det är så står ADD för "Attention Deficit Disorder" Vilket direktöversatt kan sägas betyda koncetrationssvårigheter, (av lite svårare slag då).
Funderar bara på varför det ska va så himla svårt att göra det man ska göra??? Ska läsa en jä-la bok så varför gör jag inte det? Läser ett par sidor och sen måste jag lägga ner en stund. Tar ju evigheter då. Och värst av allt är väl att jag inte kommer ihåg hälften av det jag läser. Vet ju att det är fler studenter med mig som har samma problem, men det kan bli ganska jobbigt ändå ibland. Ska på en föreläsning om studieplanering den 19:e det ska bli intressant och förhoppningsvis så lär jag mig nått ´som jag har nytta av.
Det stora problemet i det hela stavas ju STRESS, vilket är en väldigt vanlig åkomma. Man har ju en del press på sig så det är väl inte så konstigt heller kanske.
Nu ska jag läsa ett par sidor till och lite senare ska jag bege mig av hem till min älskling. <3




//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0