Tiden flyger...

...verkligen iväg. Kan inte riktigt greppa att det i morgon är ett halvår sen jag träffade min underbara Henrik. ETT HALVT ÅR!!! =)
Det motsvarar;
15724800 sekunder
4368 timmar
182 dygn
26 veckor
6 månader
(Ja ibland har jag tid över till "onödiga "uträkningar hehe ;-))
Det är först nu som saker och ting börjar klarna lite och jag inser att inne i min lilla rosa bubbla så har tiden stått
still men att den ute i verkligheten har flugit iväg.
Men jag vill inget hellre än att ta med mig min älskling ut i verkligheten och leva mitt liv med honom, ända tills alla sekunder, timmar och dagar blir oräkneliga!

Älskar dig skrutten min! <3 =)

//A


Kommentarer
Postat av: Irony by Linn

Grattis grattis :)



Ha det bra!

2009-11-24 @ 08:10:35
URL: http://linnedins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0