Tankar - OVERLOAD!

Det är lätt gjort att tänka för mycket när man är vaken halva nätterna. På hur det har varit och hur man vill att det ska bli. Tankarna framåt är i alla fall mestadels positiva och det känns ju bra i alla fall. Det är ju bara det som jag kan påverka. Det som har varit har varit och det kan jag inte gör mycket åt även om det finns så mycket som jag skulle vilja ändra på.
Det är mycket som gör ont fortfarande i dag fast det var år och dag sen det hände, för det mesta så ligger det undangömt i nån vrå av hjärnan, men ibland kommer det upp till ytan igen och lever fan.
Försöker se det som att det har varit både på gott och ont. Livet är en serie händelser och reaktioner som har tagit mig dit jag är idag och gjort mig till den jag är. Just nu har jag det bättre än nånsin och jag vill tro att det bara kan bli bättre. Jag har mycket kvar att lära och förändra men jag har ett stort stöd på vägen. Så jag håller tummarna för mig själv.

"Livet är ett mirakel bara man hinner se det för allt spektakel
Det levs här och nu och man har ingen ångervecka!"


//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0