Man är då aldrig nöjd ;-)

Måste nästan skratta lite åt mig själv (hahaha) :-D Skaffade linser för inte så längesen av den anledningen att jag inte trivs med att ha glasögon på mig ute. Ändå sitter jag och vill ha nya glasögon nu =)
Skulle vilja ha ett par bågar som är mer markerade, de jag har nu är såna utan båge runt om så de syns knappt. Visst de är rätt snygga de med, men omväxling förnöjer ju och det är nyttigt att låta ögonen vila lite från linserna också. (Detta är mitt argument för att jag nu ska få köpa nya glasögon) hehe.
Har hittat ett par bågar från Tiger of Sweden som jag tyckte va skitsnygga.



Nått åt det här hållet skulle jag vilja ha.

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0