Lite plock och pyssel

Mmm det luktar saffran här hemma nu =) Har bakat saffransmuffins. Nam nam var de. Har provat ytterligare en av årets glöggnyheter:

 Tindra rosé.
Denna var riktgt riktigt god. Men eftersom basen är rosévin så blir den inte så mäktig och mustig (som i alla fall jag tycker att vanlig röd glögg kan bli) men den smakar ändå juligt och glöggigt, precis som det ska vara :-D 5/5


Inser att det inte spelar någon roll hur mycket jag än önskar, hoppas och längtar. Vi kommer att få en snölös 1:a advent och skyltsöndag *suck* tråkigt, tråkigt. Men huvudsaken är ju att man får vara med människor som man tycker om och det får jag, så jag är glad ändå =) Och idag så har jag köpt årets första julklapp hihi!



Två av mina älsklingar som blickar ut över den så kallade vintern =)

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0