Kusligt huslig ;-)

Yaaay! Bra dag idag, skrev VG på den här tentan också :-D Känns så himla skönt att kunna släppa den med gott samvete och fokusera på nästa tenta som är om 2 veckor cirka i Rättsvetenskap.
Fick ett bakryck idag också så nu luktar det nybakat bröd i hela lägenheten M.M.M... Smarrigt värre var det att äta det varmt med smör och ost. Det blev en hel del så samtidigt så sparar jag lite pengar på att slippa köpa bröd på ett tag (smart tänkt där eller hur! hehe) Dock så överträffade jag inte älsklingens tekakor, men det va gott ialla fall. I övrigt denna fredagkväll så ska jag svänga förbi en kompis med en rullgardin som jag har lovat att hon ska få och så blir det antagligen lite fika och tjôt på det. Sen kanske (men bara kanske) jag får nånting pluggat senare. Får väl se hur det blir med den saken. Fattar inte riktigt vart motivationen är?!?! Men det beror nog på att allt är så rörigt på den här kursen. Ingen ordning på nått verkligen. Men blev i alla fall lite taggad av tentaresultatet idag =)
Men men, det är mycket som är relativt! :-D
Ha en bra kväll alla!

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0