Glöggbetyg!

Ja jag har fuskat bigtime :-P Fast bara med glöggen. Det är ju så varje år att man måste fuska med nått. Fast absolut inte med julskinkan, det håller jag stenhårt på att den får man inte röra förrän runt 2:a advent hi,hi! =) I brist på annat så tänkte jag tala om vad jag tyckte om de av årets glöggnyheter som jag har provat.

 Den här var riktigt god. Den smakade annorlunda fast utan att bli för "oglöggig" om man kan uttrycka sig så. Ett plus för att det luktar choklad i hela köket när man värmer den på spisen =) 5/5

 Denna var också god fast jag tyckte inte att den smakade så speciellt i jämförelse med vanlig glögg. Ett plus är väl att den inte är riktigt lika söt utan lite syrligare. 4/5



 Besvikelse med stort B stavas den här :-( Hade sett fram emot en smarrig smak av apelsin, men någon sådan infann sig tyvärr inte *suck* Smakar precis som vanlig vit glögg och inget annat. Ett plus får den för den snygga flaskan, men det är dock det enda. 2/5


Finns ju ytterligare ett par sorter kvar som jag inte har provat än, men det kommer längre fram. Nu ska jag och min bättre hälft äta våfflor =)

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0