Bra vecka!

Hmm... inser att jag bara har sovit hemma 2 nätter denna veckan, och bara en av dem ensam. Det känns bra =) Det har varit en väldigt bra och mysig vecka trots supertråkigt väder. I onsdags var jag och min älskling och kollade på Lars Winnerbäck som spelade i Löfbergs Lila Arena, mycket bra spelning ska tilläggas. Kul! Försov mig dock igår så jag missade en föreläsning. Den var i och för sig bara på 2 timmar men det är ändå fruktansvärt störigt att försova sig, och  med min vanliga tur så kommer det säkert en fråga på tentan som är relaterad just till den föreläsningen. men, men en bra kvinna reder sig själv ;-)
Ska snart iväg till skolan nu på ett par timmars föreläsning och sen tänker jag ha fredagsmys för hela slanten. I morgon är det älgfest vilket också ska bli kul att följa med på. Misstänker att jag kommer att få se en sida av min karl som jag inte har sett än ;-P hihi! Men vad gör väl det, man ska väl få chansen att visa alla sina sidor inte sant?!? =)


                                    




//A    


                                                                                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0