Aj i magen :-S

Är jag inte bra jävla dum så säg...! Varför skulle jag boka in bilservice och tandläkarbesök just idag? Kunde väl ha gjort det i morron istället, eller vilken dag som helst. Men icke då. Så därför har jag nu väldigt ont i magen pga att bilservicen inte gick som jag ville vilket kommer att resultera i ett lusfattigt november/december/januari för min del (som om det inte redan var illa nog) Tandläkaren ska jag inte till förrän om timme, får hoppas att mina tänder mår bättre än min bil. Sen är det äntligen dax för älsklingsmys! Så nu ska jag försöka slänga bort alla orostankar och andas ut det onda i magen! Inget är bättre än älskling! =) <3

//A

Kommentarer
Postat av: Mia

Roligt att du har en blogg, kan man följa vad ni hittar på om inte Henrik skriver något :)

Roligt att du hittade min, men det är väll H förstås.

Hörs å ses.

2009-11-25 @ 06:28:34
URL: http://miaimolkom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0