Mmmm...

Ibland är ord överflödiga sa en mycket fin person till mig för ett tag sen. Det kan jag verkligen hålla med om =) Men ibland måste jag släppa ut orden för annars blir jag galen.
Idag har jag varit väldigt produktiv vilket känns bra, dock är det väl mest för att få tiden att gå så att det kan bli i morron eftermiddag nån gång, (och för att slippa skriva tenta hihi)
Ska va duktig och klämma in en långpromenad lite senare också eftersom gymmet är stängt idag =/
Åååhh, jag har en så himla bra magkänsla trots att jag har slarvat med gansla mycket de senaste 2 veckorna. Men det bekommer mig inte direkt. Brukar kunna ordna upp saker och ting för mig i alla fall, det har bara inte funnits speciellt mycket motivation till det på senaste.
Känns som att jag har så himla mycket att se fram emot de kommande månaderna och det är ju alltid kul. Sommaren lurar runt hörnet och den ska jag tillbringa dels på jobbet (inte ens det bekommer mig), dels tillsammans med min underbara vänner och förhoppningsvis en alldeles underbar person vid namn H..... <3 ;) (Har förövrigt en av mina bästa vänner att tacka för att jag har träffat honom, TACK för det! =))
Det är väl det sistnämnda som jag ser mest fram emot. Att verkligen få lära känna en ny människa och att våga släppa någon in på livet. Det har ju börjat otroligt bra i alla fall och jag kan tycka att vi i många avseenden är ganska lika =)
Det ska bli riktigt spännande att se hur saker och ting utvecklar sig, det pirrar i magen varenda dag när jag vaknar och det var verkligen inte igår jag hade den känslan. Kommer inte ens ihåg när det var...





//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0