I´m falling in love =)

Vilken underbar känsla det är! Hade ärligt glömt bort hur det kändes. Men det är som sagt en underbar känsla. Inget tråkigt spelar någon roll, inget viktigt heller för den delen. Det enda som spelar roll just nu är subjektet för förälskelsen!
Det är verkligen som att leva i en lite bubbla. Som nu på morgonen till exempel; Ska till Örebro i dag och göra en tenta, så jag klev upp vid 8-snåret. När jag står framför spegeln så kommer jag på att jag hade kunnat sova en hel timma till he,he. Hade det varit en vanlig tråkig dag i mitt liv så hade jag blivit skitförbannad, men nu spelade inte det nån roll. Va bra tänkte jag, då hinner jag diska också. För det gjorde jag ju inte efter middagen igår *skäms*. För övrig så var det de godaste stuvade makaronen med falukorv som jag nånsin ätit tor jag!
Haha, är bara så himla glad! Det enda som kan vara lite jobbigt är all längtan som plötsligt uppstår, men då får man ju desto mer mys tillbaka när man väl ses. Faann va mys! ;o)



//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0