I ett litet mysigt rött hus med vita knutar...

Bor det en alldeles underbar människa som jag är väldigt mycket kär i. Tiden som gått har varit kort men de känslorna som har kommit upp till ytan under den tiden är redan väldigt starka och det är helt otroligt att få känna så!
För bara nån vecka sen så fanns inte ordet lycka med i mitt ordförråd, än mindre i mitt liv. Kanske skulle man aldrig få uppleva det igen?
Men... som en blixt från klar himmel så kommer det någon som bevisar motsatsen. Någon som bara är sig själv och som vill det bästa. Någon som inte döljer sina känslor utan lever dem fullt ut. Någon som verkar ta mig för den jag är trots mina fel och brister. Någon som är alldeles underbart fin och snäll.
Lycka är ett litet mysigt rött hus med vita knutar där världens underbaraste bor!





//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0