Då var vi uppdaterade ;o)

Jahapp, då har det varit ytterligare en produktiv dag då, på vissa fronter i alla fall.  Har flängt runt bland lite kompisar och uppdaterat senaste infon he,he. Vissa har varit så nyfikna så de har nästan kreverat =) Men det är bara kul, det visar ju att de bryr sig anser jag. Vet ju att de är glada för min skull
Det är ju inte varje dag som de får tillfälle att se mig generad hi,hi Men det är generad på ett bra sätt i alla fall, och det känns bättre för varje dag som går.  Samtidigt som jag vill att tiden ska stå still så vill jag också att den ska gå fortare så att jag får vakna till en ny dag för att se vad den har att erbjuda.
Nu ska jag försöka göra ett sista nyttigt ryck innan läggdax och knåpa i hop en jobbansökan! =)




//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0