Bored, addicted and in love

Hmm börjar med en fråga till mig själv; Varför rubriker på engelska? Har nog att göra med att jag tänker på svengelska ibland haha. Jaha då var diagnosen ställd också då, Schizofreni :P
Är så fruktansvärt rastlös just nu så det liknar inget. Tiden går verkligen sååå seeeeegt! Och det gör den ju givetvis bara för att man äntligen för en gång skull har någon att längta efter riktigt ordentligt, och för att man på senaste har blivit mysberoende he,he.
Men det är väl lagen om alltings jävlighet. börjar tro att den lagen är allmängiltig alltså...!
Har också under kvällen insett att jag är totalkörd på den här terminen =( Surt men sant. Men jag har ju ingen att skylla på förutom mig själv och möjligtvis ovan nämnda lag då ;o)
Har ändå tänkt att lägga ner det och hitta nått annat, men jag har ändå slitit rätt hårt så jag vill ju ändå få betyg på sista kursen också så jag får mina poäng. Men det får jag fixa i augusti.
Usch vill inte tänka på detta just nu *suck* Får ta och telefonterrorisera nån och komma på tvångsbesök he,he!

(bild "stulen" från 2bp.blogspot.com ;))

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0