Back to reality

Och så var det den där verkligheten som man tyvärr också måste leva i fast det tar emot ibland.  Men vad gör väl det när man mår så bra och är så lycklig som jag är just nu? =)
Har haft ytterligare en underbar kväll, natt, morgon dag och kväll igen ;o) Tack för det sötnos, du är guld!
Åååh, det känns så himla bra så det är helt otroligt! Det börjar släppa mer och mer men har fortfarande lite svårt att tro att det är sant, fast det är mer verkligt än någonsin. Någonting håller på att hända och det känns som om att det inte kan bli annat än bra och bättre! Jag hoppas verkligen det, jag vill inte tro nått annat!

Suck, nu måste jag tyvärr ta tag i en massa vardagssaker som inte alls är speciellt roliga, men men, det är så det är.
Det ger ju alltid utdelning nån annan gång.
Har ju helgen att se fram emot och det ska bli väldigt roligt och mysigt i goda vänners och vacker pojkes sällskap!

 Mmmysryyys!!!

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0