Skulle plugga men gick på stan och fikade/shoppade istället =oS

Aja, det blev som det brukar! Skulle sitta hemma idag och vara duktig och läsa de x antal hundra sidorna inför tentan. Men det lät mer lockande att träffa tjejerna på stan för en fika och lite shopping i stället =o) Får skylla på att jag inte träffat Jenni på superlänge. Fick i alla fal tag i lite nya underkläder som jag dessutom fick 50% rabatt på om jag gick med i butikens kundklubb så på köpet fick jag ytterligare ett plastkort till min samling he,he. 
Det är nämligen så att jag har dille på plastkort har jag vet inte hur många, alla får i alla fall inte plats i plånboken så jag har en liten extraplånbok utöver den som jag har resten av alla kort i. Tror jag har medlemskort i princip överallt =o)
Efter turen på stan var jag duktig och kilade iväg till gymmet. Måste nog köra lite extra den här veckan eftersom jag låg hemma och var sjuk förra. Plus att det kanske inte var så nyttigt att åka till mother in law och fika efteråt... Men det var gott!


Erkänner att jag åt ett par såna här när jag kom hem också hi,hi. De är ju så 80-tal!

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0