Skratta eller gråta, det är frågan?!?!?!?!

Rekord, satt i hela 1 timme och 26 minuter i tentasalen förut. Yeah jag körde big time kan jag säga. Jisses va svårt det va. Konstigt att typ inget av det som jag pluggat på var med bland frågorna?! (Det var det nog iofs bara att jag inte kommer ihåg vad jag pluggat på) *suck* Så nu är det bara att börja om från början med alla tråkiga böcker och inse att jag tyvärr har spräckt min nolla =(  Ego som jag är så tycker jag synd om mig själv nu och måste hitta på nått kul nu genast. Helén svarar inte på mitt mess så jag tänkte att jag skulle börja med att terrorisera henne via telefon, jag behöver en kompis att klaga ut hos he,he.

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0