Min katt ska tatuera sig i morron hi,hi

Nej då inte på allvar i alla fall, men han ska idmärkas i örat, och kastreras den stackarn. Men eftersom den enda honan som finns tillgänglig för honom är hans syster så är det nog bäst! Förresten skriver detta inlägg på min egen dator, yaaay!!! Nu är den snart helt återställd igen =))
Idag började den nya kursen, den första föreläsningen var jätteintressant. Schemat kommer dock att bli ganska intensivt men jag tror att det blir roligt. Det blir värst i början och så lugnar det sig mot sommaren, hellre det än tvärtom.
En dag till bara sen blir det ledigt härligt! På fredag bär det av till Stockholm och Martin, det ska bli kul. Längesen jag va där nu. Tyvärr blev det ingen tattookryssning =( Hade gärna åkt på den men plikten kallade. Hoppas jag har mer tur närsta år. Jag får i alla fall en tatuering snart *hi,hi*



//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0