Iiiiiihhhh, snart är det dax igen =)

Happy me =) den 30:e April är det dax för tatuering igen! Ja, jag vet att jag tjatar om mina tatueringar, men har man en hobby så har man he,he. Den här gången blir det en pinuppa i old schoolstil på överarmen.
Vet inte själv hur den kommer att se ut än eftersom jag vill att min tatuerare ska rita den efter eget huvud, blir lite mer "exklusivt" då.  Ha,ha såg att jag skrev min tatuerare, ja nu är han ju inte min  i den bemärkelsen men han kallar mig i alla fall för stammis =) Han är en helt störtskön person i alla fall, ska aldrig mer gå till någon annan.
Seg dag idag, va i skolan för grupparbete, gick dock rätt smidigt så jag ska väl inte klaga. Sugit att åka buss bara. Gjorde en god gärning genom att ge en hemlös man 10 pix och en cigg som han bad om. Bestämde när jag läste boken "hemlös" som jag skrivit om tidigare att jag alltid ska avvara något om en hemlös person kommer fram och frågar. Fick ågren delux när jag läste den boken. Känns lite lättare när man gjort någon lite gladare även om det kanske inte hjälper i längden.

(www.artnet.com)

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0