Idag ska jag...

Stolt över mig själv för att jag inte sovit bort hela dagen idag. Vaknade vid 8:20 i morse av att grannen hälsade på darling när han skulle till jobbet. NEEJ MEN HALLÅÅÅÅÅ!!! Det ekar rätt bra i trapphus kan jag meddela.
Men, men ingen idé att ligga och dra sig. Jag gick upp och tog en ducsh, sen städade jag lite och diskade och nu håller jag på att slänga ihop nån form av kycklingsallad *mumma* Synd för alla andra i morron när jag har med det i lunchlådan bara, har nämligen vitlöksdressing på, and i like it strong he,he!
I morron bär det av till Örebro igen, hoppas att jag får lite tid över innan bussen går hem igen så att jag kan slinka in hos Emil och fråga om han kan tänka sig att rita en tatuering till mig =)

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0