Helgen

Det har hänt nått hela helgen så det har inte funnits tid till update. Har sovit himla skönt i nya sängen också. Den köpte vi som sagt i fredags. Efter att vi skruvat i hop den så åkte vi iväg och köpte kinamat. tre små rätter är ju en klar favvo. Fattar dock inte riktigt varför det heter små rätter när kartongerna är sprängfulla med mat? Men man ska inte klaga gott som tusan =o9 På kvällen skulle vi ha film kväll med Helén så vi åkte till Ica för att ladda med godsaker (1,3 kg godis för att vara exakt + lite annat) Scchhh säg inget till Anna Skipper =oS
I lördags så var vi hos min kära mamma ( första gången babe träffade henne) Tror jag var mer nervös än han he,he. Men det gick bra, han fick högsta betyg ( för att han ställde skorna på skohyllan vilket han aldrig gör annars ;o) Efter det så bar det av till systeryster med familj och där var det full rulle som vanligt, kan väl i och för sig inte va så mycket annat med tre busfrön i huset (2 4 och 6 år gamla) 
Vi vilade inte på vilodagen heller, i söndags var vi i Töcksfors (en pytteort i Värmland för er som inte vet) där har de ju ett shoppingcenter (och bara det typ) så dit hade jag fått för mig att vi skulle. Varför vet jag inte riktigt, kom hem med endast en kattleksak och en kloklippare. Den ska det för övrigt bli spännande att testa, ska bli kul att se hur många röda ränder jag har efter det =oS Lägger nog ut en bild på eländet.



Babe skruvar säng. (Uuuhh va karl ;o)

 Har sovit skönt här, Reeos rumpa kom också med på bild he,he.

 Yes vi svullade, Gööött! =o9


//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0