Mig är så jätteuttråkad just nu =/

Suck och stön, nu är det slut på idéer i banken. Är rastlös och uttråkad så det liknar inget. Men men det är väl så ibland. Har i alla fall haft en härlig dag i övrigt. Jag och Helén va kulturella och turistiga och va i Mariebergsskogen som man väl kan kalla för stans största park. Det va riktigt trevligt, dock va vi inte lika översvallande glada som man var när man va liten och kom dit =) Superväder har det ju varit idag också, riktigt nice. Dock tycker väl jag som säkert de flesta att detta kunde ha kommit i helgen i stället, men får väl säga att vi klarade oss ganska bra ändå, både vädermässigt och på andra sätt. Jag klarade mig igenom en av de första prövningar som ett förhållande utsätts för, och jag fick tydligen godkänt också. Det va ju tur för mig det ;o) och för älsk också =)
Så sammanfattat har det varit en väldigt trevlig, mysig och rolig helg!
Nej jösses,blir skogstokig snart. Tankarna bara snurrar i huvudet, men jag får inte ut nått vettigt i alla fall... Får se till att finna ut nått, vad som att göra. Bjuder på lite bilder från idag och i helgen i stället.

Jag badade... nästan =) (Bara 170 cm till så hade jag varit i haha)

Helén stretar i heten. För vi skulle ju såklart kolla på djuren också. Jag, hon och alla andra på 4+ ;)


Vi hittade bland annat vår okända gemensamma kusin haha ;oP

Älskling gör som sig bör och har blommor i håret på midsommarafton ;o)

Det dracks alkohol med god aptit... =)

...och grillades. (Lägg märke till de två saker som utförs samtidigt på den här bilden hihi;o))

Sen blev det trötta miner efter all mat och dricka he,he.


LIte smått och gott!

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0